Bjz misafirlikteyiz de evde odun sobası var ve şuan yanıyor oturduğumuz odada. Çocuklarım uyudu soba iyi yanıyor hafif duman kokusu var çok değil korkuyorum kömür çocukları zehirler diye ev sahipleri bişey olmaz diyor da ne bilim korkuyorum ikide bir nefeslerini kontrol ediyorum yanan sobada zehirlermi acaba 😥