Benim bebeğimin de o ay gelişimi durmadı ama çok az kilo aldığı için dr mama önerdi ama o ay gözlemlediğim boya gitmiş diğer ay da kilo almıştı ilk 3 aydan sonra çok az kilo alıyorkar eğer dağlığı konusunda çok etkileyici bir durum yoksa çok kafaya takmayın ben taktım psikolojim bozuldu sonra çocuk kendisini toparladı tabi