gunesinannesi21 benim düğünümde teyzemin bebeği de yaklaşık 2 aylıktı, teyzem düğünüme katıldı, biz salona indikten sonra bebeği gelin odasına getirdiler orada pusetinde durdu, enişte başında beklemişti, teyzem de ara ara emzirmeye yukarı çıkmıştı, bu şekilde halletmiştik