helloobitchs minikkbebegim ay yok valla eczaneleri arıyıp soruyoruz ona göre gidiyoruz başka ilçedeki eczaneden aldık 2 gün öncr
1-Ekim YoncaGulce kutuludur açılmadı açılmış ürünü kimse almaz da satmaz da tabi tercih meselesi siz bilirsiniz
Sla00 Bebeğim 40 günlük 10 gündür sma comfort kullanıyoruz sütüm az geldiği için hem emiyor hemde mama ama kabızlık yaptı bebeğimde aynı sorunu yaşayan var mı hipp almayı düşünüyorum
helloobitchs Sla00 kabızlık derken kaka yaparken ıkınıp kızarıp ağlıyo mu çünkü bizde 3.4 güne bir kaka yapıyorduk ama hiç sorun olmadı mamayı biraz geç sindiriyolar bende tam uyuycağı sıra veriyorum uyuyo sindirmiş oluyor