Bi önce mi postum da anlatmıştım ama kızlar oğlum öyle bi horluyor ki sanki büyük insan horluyo bide ağzından nefes aliyo ara ara burnundan yesil akıntı geliyo doktor burun spreyi verdi bide alerji şurubu bide IeG sanırım alerji testi 227 çıkmış yarın gostericez sonucu bugün dördüncü gün ilaçları kullanmaya başlayalı ama hala aynı hiç değişme yok kafayı yicem napicami sasirdim