02.01.2024 Salı günü 17:50 de kızım Asel meva ateşledi bizde en yakın sağlık kuruluşu olarak gördüğümüz odunluk Orhaneli yolu üzerinde ki Bursa özel jimer hastanesine götürdük.
Giriş yaptık kızım ateşi 40 derece doktor odasına geçtik doktor boğanıza baktı birsey demedi hocam neyden kaynaklı sizce dedik herseyden olabilir covid , domuz gribi ,influenza virüsler olabilir dedi . Serum taksınlar dedi tamam dedik 40 dereceyle sarı alana geçeceğimize yesil alana yönlendirdiler bizi damar yolunu açmaya geldiler baya uğraştılar ki kızım ateşten dolayı kendi değil halen bulmadılar anestezinin gelmesi gerekiyordu o durumda ama doktor bey şimdilik calpol ateş düşürücü verelim dedi verdiler soğuk komples yapalım dediler onuda yaptık 1 saat boyunca, ateş düşürmüyor hocam iğne yapalım gerek yok denildi şaka gibi ama evet ateş 40 doktorun müdahalesi yok bu sefer yarım ölçek dolven getirdiler onu verdiler sonra dediler ki zaten damar yolunu bulamıyoruz gidebilirsiniz dediler kızım o haldeyken hiçbir müdahale yok havale geçirebilir dikkatli olun dediler şaka gibi bunu bir doktor söylüyor . Bizde şok olduk biz daha iyi hizmet görmek için özel hastaneye gidiyoruz ve neyle karşılaştık . Kizim 38,5 ateşle çıktı hastaneden hiçbir müdahale yapılmadan.
Bizden 890 Tl muayene ücreti aldılar neyini muayene etti acaba ne yaptı ki aldı o ücreti .Bizim için hiçbirzaman ücret sorun olmadı ki sorun olsaydı gitmezdik değil mi ? İyi hizmet görmek istedik karşılaştığımız manzara şok etti bizi . O doktor için veya hastane için lütfen gerekeni yapın atesli kızımla ne yapacağımızı şaşırdık sonuna kadar şikayetçi olacam doktor ve hastaneden .
Lütfen sizde gerekeni yerine getirmenizi arz ederim