Bebeğim 25 günlük hastanede 6 gün kaldı orda biberon vermişler normal olarak sütüm de çok fazla yok. Sonra sarılık oldu tekrar 4 gün daha yattı hastanede şuan göğsümü veriyorum hemen uyuyor indirince ağlıyor aç olduğu için mamaya başlamayı düşünüyorum. Sizce Hıv mi yoksa Aptamil mi? HIV daha çok tutuluyor şu aralar emin olamadim… Yada daha iyisi varsa önerir misiniz ? Teşekkürler şimdiden 🍀