Sedasss sizinki kadar sıkıntılı olmadı ama ne zaman sorun olsa kuru kayısı , hurma , incir , dut kaynatıp blendarla çekiyorum. Reçelimsi bir kıvam oluyor , yoğurtla karıştırp veriyorum. Bizde etkili oluyor hemen yaptırıyor ama olacağını anladığım anda yapıyorum. Belki rahatlatır