Yildirim32 İlk üç ayda ateşi çıkarsa ne olursa olsun hemen doktora gidin Üstünü fazla örtmüş veya giydirmiş olabilirsiniz belki ama
iyiki sessi bizim ateş yüksekti hâlâ da rahatsız hasta olmuş durumda pişman oldum yaptığıma. Şurup verdim calpol ve soydum üzerini soğuk uygulama yaptım sabaha kadar
sessi iyiki bizde öyleyiz önce ağladı sürekli 7 saat sonrasında ateş başladı. Bende şimdi calpol verdim biraz düştü ama hasta gibi inleyerek uyuyor😕 2 gün sürebilirmiş çok kötüyüm üzgünüm bilmiyoruz iyi mi yapıyoruz kötü mü😭
iyiki sessi benimki de iki gün oldu ama ağlıyor inliyor asla uyumuyor hasta oldu bildiğin bogazi dolmuş gozleri ikisi de kızarık yaş akıyor ve bayâ rahatsz ateş korkuyorum yani bende yapmsayfm keşke diye düşünüyorum
svvlgl Aşı olduktan sonra eve geldiğiniz de direk Calpol vermenizi öneririm. Akşam da tekrar verirseniz bir nebze daha iyi oluyor. Aşı olduktan sonra ateş çıkmasını beklemeyin
Arasege iyiki Lütfen bi acile gidin. Suan ortalikta rsv virüsü denilen lanet bi hastalık var. Ateşi çıkan oglum yogum bakımda. Bende gecer diye bekledim 2 gün . Keske beklemeseydim sizi korkutmak istemiyorum bi görünün derim.
Birbahargunu Bu iki ay aşısı ne böyle ya tüm postlarda görüyorum daha 1 aylık değil bebeğim şimdiden korktum içim acıdı yorumlara baktım da yaptirmasak olmuyo mu bunu