Ozgeruya İyi akşamlar kızlar. Kullanıp memnun kaldığınız uygun fiyatlı nebülazatör varmı? Bende var ama çok sesli çalışıyor.
twogirlmom Ozgeruya nexus var küçük ben 600 TL ye almıştım şuan ne kadar bilmiyorum ama müthiş hem şarjlı hem sessiz h minicik hafif. Açınca uyuyan bebek sesinden varlığından habersiz buharini alıyor ve parayı hakediyor gerçekten
Beraninannesii ppzeynep Geçen yıl aldım hâlâ şarjı bitmedi ben çok memnunum sık sık kullanıyorum birde kendimiz için dahi 🤗
Beraninannesii Ozgeruya Evet ben geçen yıl N11′den satın almıştım 300 lira gibi bir fiyata abimler önermişti onlar memnun diye aldık bizde memnun kaldik
Balabebek Direct Nexus kullaniyoruz çok memnunuz.izotik veriyorum bebeğime işimiz bitince normal suyla bir iki dakika çalıştırıyorum temizlik amaçlı yoksa tuzlu su tikaniklik yapiyor
Balabebek Ozgeruya evet kullanılıyor dediğim gibi eski usuller gibi olmadığı için işimiz bitince mutlaka temiz su ile calistirmak gerekiyor yoksa tıkanma oluyor ve yeterince buhar çıkışını sağlayamıyor bir iki dakika bile olsa çalıştırın ve kurulayin