Sldmrt bizim malesef durmadi nöbeti 15 dk arayla iki kere geçirdi.
Hemen acile gittik ilaçsız durmadi.
Bize eeg ve emr önerdiler ama uyumadı oğlum malesef ilaç dozu az geldi. Fazla doz veremiyorlar kalp ameliyatı geçmişi var oğlumun. Ben ekstra çok korktum kalbiyle ilgili birşey olur diye allahim korusun bi daha yaşatmasın.
Dediğim gibi bağışıklığı destekliyorum yemesine içmesine özellikle dikkat ediyorum.
Abur cubur vermiyorum onun yerine Kuruyemiş gibi şeyler veriyorum . Çikolata yerine Tahin pekmez veriyorum. Eskiden de bu şekildeydi beslenmesi ama şimdi daha çok dikkat ediyorum.
Bide atesliyken ekran izletmeyin demişti doktor havaleyi tetikler dedi.
Atesliyken ayakları soğuksa ince çorap giydiriyor heryerin ateşi eşit olmalı.
37 ateşi gectigi an ver dedi doktor havale geçmişi olduğu için
Bide mucize bi kür var hastalanmayancocuk sayfası sarımsaklı kür tavsiye ederim. Bunun sayesinde ateş 2 günden fazla sürmüyor ve çok fazla da ateş çıkmıyor. Hatta bazı hastalıkları burun akıntısıyla atlatır oldu oğlum çok şükür. Başka sormak istediğin olursa herr zaman sorabilirsin canim inşallah tekrarlamaz 🤲