Merhaba anneler ;
Ctesi günü BEXSERO ikinci doz yaptırdık , ama o zamanda öksürük ve hapsirmasi vardı hafif hafif .
Bugün iyic kötü oldu çocuğum zorla calpol ile ateş düşüyor ve Sanırım asininda yan etkisini yaşıyor iyice perişan oldu.
Acile götürdük ciğer rongeninde birşey çıkmadı calpolle devam etmemizi ve Azitron antibiyotik verdi kullanmamızı söyledi.
Çalışan bir anneyim şükür ki kendi annem çocuğuma bakıyor ama aksi bir durumda yardımcı olacak soğuk kanliligi yok . Havale gibi durum olursa ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardım edebilir mi ??
Şu anda hala ateşi 38 çocuğumu sabaha kadar azda olsa nasıl iyilestirebilriim ?