Sigara kullanıyordum hatta abartmıştım içme dediklerinde daha çok içesim geliyordu doktor solunum sıkıntısı olabilir doğumda küveze alırız bak içme dedi ama iradesiz bir insanmışım onu anladım :( çok şükür normal doğum yaptım ve hiçbir problem yaşamadım bebeğim de sağlıklı doğdu