ozgehafsakekec Kızlar bepanthol, sudocrem ve mustelayıda denedim fakat 1 aylık bebeğimin pişiği bir türlü geçmedi hatta iyice yayılmaya başladı. Siz ne kullandınız? Ne yapmalıyım??
aysebb ozgehafsakekec Bir süre krem ve ıslak mendik kullanmayın poposunu yıkayın durulayın havalandırın geçene kadar en azından
goktugeda ozgehafsakekec her alt değiştirmeye poposunu ılık suyla yıkadım. Sonrasında krem sürdüm geçti çok şükür
zeyask ozgehafsakekec bebegim 28 gunluk oksizinc kullandim bir gunde gozle gorulur sekilde azaldi pisigi gecmek uzere
Prenses_annesi04 ozgehafsakekec yeşil zeytinyağlı sabunla günde 4 5 kere yıkayın kurulayın bir yarım saat kadar açık bırakın zaten küçük altına bez serin kalsın öyle bunu hergun deneyin iylestigini görürsünüz hatta açıkken az az pişik kremi sürebilirsiniz ağrısını alır
Bir-prens-annesiii ozgehafsakekec doktor bize trosyd krem yazmıştı birde pamukla silmemi söylemişti günde birkaç defa 5-10 dk poposunu havalandırmamı söylemişti ve hemen de iyileşti kremi 1 haftadan fazla kullanmayın ben pişik olduğunda o kremi kullanıyorum poposunu havalandırıyorum zaten artık hep pamukla siliyorum cildi hassas olduğu için ve çok yoğun olan pişik bile hemen düzeliyor çok şükür