Bugün kızım antibiyotiğin 3. dozunu aldıktan 30 dakika sonra kustu. Doktorumuzu aradım ve dozu tekrar etmeme gerek olmadığını söyledi. Burada böyle bir başlık göremediğim için ilerde belki bir annenin sorusuna cevap olur diye yazıyorum. İçtikten 20 dakika ve daha fazla süre geçtikten sonra kusmada dozu tekrarlamaya gerek olmadığı, 5-20 dakika arasında kusma görülürse yarım doz vermek gerektiği söyleniyor.