Arslanbebek52 kilo boy oranına bakarak öyle söylemiştir diye düşünüyorum..kilosu maşallah epey fazla ama boyu aynı oranda uzun değil (kısa da değil tabii) benim kızım 8 aylık 10 kilo 76 cm di ve dr iri bebek derdi..ve daha geçenlerde bir dr dan dinledim ilk 2 sene çocukların boy ve kilosu için ileride nasıl olacaklarına dair tahminlerde bulunmayız “iyi beslenmiş, güzel büyümüş vs” deriz 2 yaştan sonra da çocuk uzun gidiyorsa mesela o zaman uzun olacak deriz demişti..bana mantıklı😅🫢 geldi çünkü ilk kızım yaşıtlarından hep uzundu ama 2-3 yaştan sonra çok uzun olmamaya başladı şimdi 10 yaşında ve olması gereken boyda uzun değil🤷🏻♀️ oğlum ise heo uzundu hiç yaşıtlarıyla aynı olmadı şuanda da uzun😬