072023 eğer ki kabız değil ise, bağırsak bölgesine dokunduğunuz da sert değil ise, sıkıntısı yok ise, kaka yapmaya çalışıp da yapamıyor ve bu yüzden ağlıyor değil ise normal hem d eböyle on güne dek falanö bu durumlarda doktorumuz bize sıcak kova terapisi önermişti :( banyo sıcaklığında suyu kovaya koyup bebeğimi de içine oturtuyorduk bu esnada da bağırsaklarında hafif hafif masaj yapıyordum. Bizde hep işe yaradı, tavsiye ederim. Hatta doktorumuz da dedi ki, her gün yapın ne olacakö bir süre sonra kova değil de banyo küvetini kullandım, sabunsuz şampuansız öyle dümdü sıcak su :) gazı falan var ise ona da çok iyi geliyor..