PamukPrensesannesii bir kadın varmış yıllarca bebeği olmamış en son bir şekilde hamile kalmış ama gebeliği de hep sorunlu geçmiş, düşük tehlikesi falanda varmış. Eli sürekli karnında gezermis e haliyle zor da elde edilen bir gebelik olunca kadının stresi 2 katına çıkmış. bebeğim yaşıyor mu nefes alıyor mu çok fazla stres yapmış ve bu çocuğa kadar yansımış. Biliyorsunuz ki anne karnında zaten başlıyor her şey. Çocuk doğmuş belli yaşa gelmiş 3-5 neyse artık çocuk yerinde hiç durmuyormus. Sürekli hareket halindeymis ve aşırı yaramazmis annesinin tepesinden inmiyormus falan. En son çocuğu götürüyorlar hastane, psikiyatriste vs hiperaktif bozukluğu teşhisi koyuluyor. Ama tabi yine sonuç yok
Benim bahsettiğim bilinçaltı healing terapi yöntemine başvuruyorlar. Seanslarla konuşmalarla vs sorunu buluyorlar. Kadınin hamileliğine kadar iniyorlar olayın ilk patlak verdiği noktayı bulmaya çalışıyorlar olayın başlangıcı orası çünkü .Kadın işte diyor ben zor gebelik elde ettim kolay olmadı. Üstüne bide hamilelikte onu kaybetme korkusu yaşadım sürekli kaygılıydım stresliydim düşük tehlikem vardı vs… Sonra terapist anlıyor ki çocuğunun hiperaktif bozukluğu annesinin kaygısından kaynaklıymış. Aslında çocuk beden dili ile ben buradayım anne sağlıklıyım, yaşıyorum demek istiyormuş bilinç altında, annemin sürekli gözü önünde olmalıyım onun kaygısını azaltmaliyim, kendimi ona gostermeliyim demenin bir karşılığıymis aslında hiperaktif bozukluğu. Kadına demişler işte uykusundayken çocukla konuşun, evet ben zor bir gebelik geçirdim seni kaybetmekten korktum sürekli stresli ve kaygılıydım ama artık hepsi geçti. Sağlıklısın hayattasın seni “görebiliyorum” artık sende kaygılı olma ben iyiyim iyileştim mutluyum gibi konuşmuş hep uykusunda. Hemen olmasa da süresini şimdi hatırlamıyorum ama çocuk gerçekten iyileşmiş. Yani kısaca çocuğun bilinç altında tamamlanmamış netliğe kavuşmamış bir problem vardı. Annesi uyku sırasında konuşarak bilinçaltına bu sinyalleri gönderip çocuğun bir bakıma bilinçaltının temizlenip iyileşmesini sağlamış. Ki uydurmasyon değil bunun gibi bir çok vaka var işte. Her hastalığın her problemin hayatımizda bilinçaltımizds bir sebebi varmış aslında onu bulmak ve çözmek gerekiyormuş. Bu bazen gencligimizde, bazen çocukluğumuz da yaşanan problemler olabilir hatta bazen anne karnında başlayan bir durum bile söz konusu olabilir.
Ama altını çizmek gerekir ki bu anlatıldığı kadar basit bi şey değil. Zaman isteyen bir durum pat diye sihirli değnek değil ki bu hemen iki konuşmaya çözülsün. Terapist eşliğinde yapılması gerekiyor benim anladığım. Daha etkili ve doğru cümleler ile birlikte iyileşme süreci hızlandırilabilir.