annesikuzusug7 Merhabalar oğlumun 1 yaş doğum günü için 1 rakamlı kurabiye kalıbı aldım şeker hamuru olmadan nasıl Bi kurabiye yapabilirim 🌸❤️
Ozgemre annesikuzusug7 kurabiye baskısıyla oğlunuzun ismini yazabilirsiniz benim oğlum da 2 yaşına gircek 1 ay sonra harf kaşesi aldım kurabiye için üzerine ismini yazıcam 🥰 Şimdiden hayırlı güzel yaşları olsun 🥰🥰
annesikuzusug7 Ozgemre aaa o ne ki hiç bilmiyorum nerden bulabilirim teşekkür ederiz amin inşallah sizin yavrunuzun da ömrü bahtı güzel olsun inşallah ❤️🕊
Ozgemre annesikuzusug7 psta malzemesi yatan yerlerde oluyor trendyol da falan da var kurabiye harf kaşesi yazın çıkar 🥰 youtubeden harf kurabiye çeşitleri yazın orda da modeller çıkıyor 💐