Aysin işte bakalım bende merakla sonuçlanacak günü bekliyorum bana göre de normal boyu ama bir kaç doktordan takip edilsin falan filan denilince bosvermek istemiyorum. Erken teşhis hayat kurtarır çünkü. Bide gün geçtikçe çocukların kemik açıklıklari kapanıyormuş ne kadar erken o kada iyi