Benim bebeğim de böyleydi , kilolu bebek benimki de, ben de kafaya çok takıyordum ama bunlar normal süreçler geç kalmış değil. Teşvik edin , karın üstüne koyun, oyuncaklarla deneyin. Zamanı gelince hepsini yapıyorlar zaten , bir anda güncelleme geliyor sanki pıt diye yapıyorlar.