Sürekli kötü düşünüyorum. Depremi aklımdan atamıyorum. Sadece deprem değil. Sanki çocuğun yanımda değilse başına birşey gelecek korkusuyla ana odaklanamıyorum. Mesela ALLAH korusun uyurup oturma odasına geliyorum. Sonra aklıma bir ton şey geliyor. Hadi deprem olurda yetişemezsem. Hadi yüzüstü dönerse , hadi nefessiz kalırsa.
Sonra markete gidiyorum babasına bırakıp hadi düştüyse hadi aç kaldıysa hadi bir dalgınlıkla birşey geldiyse başına.
Şuan bile mesela kalbim çok kötü atıyor.