Ben de annemin hurafeleri yüzünden tuzlanmasına izin verdim ama çok az tuz döktürdüm. Sonra baktım ki bu işin sonu yok, göbek kordonu gömme, yok başına bıçak koyma, hatta kulağına isim söyleme falan demeye başladılar herkese resti çektim. Benim evladım saçmasapan şeylerle büyümeyecek. Mantıkla, bilimle büyüyecek. Sınırlarınızı çizin.Tavsiye ederim. Çok rahatlatıyor..