Kızçeler selam. 8 ay 16 günlük bebeğim ama hala emeklemiyor ve dişi yok. 7 aylık da kuzeni var o emekliyor ve 4 aylıkken diş çıkarmaya başladı ama benimki emeklemiyor ve dişte yok. Ya çocuğum ne zaman emeklerse emeklesin, ne zaman diş çıkacaksa çıksın ama sanki kuzeniyle benim bebeğimi yarıştırıyorlarmış, kıyaslıyorlarmış gibi hissediyorum, öyle algı yaratıyorlar ve buna sinir oluyorum. Sizin bebekleriniz ne zaman emekledi ve diş çıkardı ? Hadi birazcık dertleşelim, konuşalım..