feyzas MDG_ benim bebeğim yoktu o zamanlar annem bi kaç gün kaldı. Yani bebeğinizi kucağınıza almamanız lazım fazla eğilmemeniz lazım ilk günler. Bazıları acı çekiyor ben çekmedim. Yani o konuda bisey diyemiyorum
Nevaninannesi MDG_ ben 2. Gün yğrüyüşe çıkıyordum ancak iyileşme süreci tamamen gwçmesi ödem va 1 ayı buluyor. Dikkat etmeniz, darbe almamanız vs gerekli
patilianne MDG_ hayır sadece tamponlar cıkana kadar zordu nefes alamadığım için bir hafta sonra çıktı sonrası çok rahat
Nevaninannesi -elizsmom evet iki kez oldum. Şekli oturmadığı için. Narkoz alıyorsunuz neden uyanamayasınız. Beyin , kalp ameliyatını atlatıyor insanlar bu artık çok basit bir operasyon. Bunu kendiniz için yapın ama eşiniz için değil
-elizsmom Nevaninannesi bende istiyorum 2 kez ama kaburgadan kıkırdak alınması gerekiyormuş sizin de mi böyle oldu ?
ecosummm Ya bence çok istiyorum olmayı ama o tamponlar ile nefes alamamak çok korkutuyor panik atağım var bir fe nefes alamayınca ölecek gibi oluyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM MDG_ bende oldum abartıldığı kadar da korkulacak bir operasyon değil. Ben çok iyi geçirdim süreci. Ameliyattan çıkınca direk kıymalı pide istedim🤣🤣
Zeynepefem MDG_ burun ameliyatında ölme oranın çok çok düşük kötüyü düşünme. Ol gitsin. Ve her ameliyatın riski var sezeryanda da ölebilirsin yada normal doğum yaparken de ölebilirdin düşünme bunları
papatyaaybars Benim kardeşim de olmak istiyor burun delikleri neredeyse kapalı küçükken mermere vurduğu için şekli bozuldu kemerli ve kemik kaynamış o yüzden olmak istiyor ama tabi maddi yönü zor devlette olan varmı acaba estetik değil sadece sağlık açısından da
ornitorenkperi feyzas bende Konya da olmak istiyorum hangi doktoru tavsiye edersiniz ve fiyat bilgisi hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem