1annne aslında çok gazlı değil geceleri sadece çok mızmız kaka yaparken de tabii gaz çıkarıyor hele ayaklarını böyle bisiklet surermis gibi bir kaka yaptırınca bayağı gaz çıkarıyor, bugün sağlık ocağına gittik gelişimi her şey gayet iyi kilosu hatta inek sütü alerjisi var mıdır dedim eğer ki olsaydı kilo almazdı dedi. Çok tatmin tatmin edici konuşmadığı için ben de bilgisi olan vardır diye sormak istedim.