Merhabalar… 4 ay 19 günlük kızım var. Kundaklanatak uyumaya alışık önceden sadece geceleri yapardım uykuyu bilsin diye 2.aydan sonra gündüzde başladım.
Problemimiz su ki elini emmeyi bırakmıyor. Son 1 haftadır özellikle büyüyüp guclendiginden kundakli(penye battaniye) elini battaniyeyle ağzına göturup emerek uyandırıyor. Geceleri emmeye kalktığında eller yukardaysa kundağı tekrar yapiyorm ama sabah krmdini öyle uyandırıyor ellerini indiriyorm inatla kaldırıyor 3. Yapisimda ağlıyor bırakıyorum.gunduz uyutmaya çalışırken elimi elinin üstüne koyuyorum bazen müsade ediyor bazen etmiyor.(gündüz uykumuzda ayrı problem 1 defa anca oda zoraki ve ufak sese uyanır gerçi bazen ssesizken dahi iş yaptırmaz hareketine beşiğini sallarim )
Karmasık oldu kusura bakmayın.
Çözüm bulan var mı?