2 buçuk aylık bebeğim var geceleri 2.30 uyuyor. Bir türlü uyutamıyorum ne yapmalıyım ? Benim yaptıklarım şunlar
-emziriyorum kucağımda Ten teması sağlıyorum uyuyor yerine bırakıyorum hemen uyanıyor
-emzik veriyorum uyuyor gibi oluyor emzik çıkınca uyanıyor
.. Sizin önerilerinizi alabilir miyim??