Kızlar merhaba geçen salı ateşim çıktı sebepsiz neyse bütün gün ateşim düşmedi vs ertesi gün iyiydim sonra sağ göğsümde bi ağrı başladi ve onu takiben yılbaşı günü sabahtan ateşim vardı. Belirli aralıklarla parol içtim fakat bana mısın demedi akşam tekrar içip yattım neyse gece düştü ateşim. Oğlum 10 buçuk aylık 10 tane dişi var daha 1 kere ısırmışlığı olmadı çıkarırken ya da şimdi. Bu ağrı bu acı neden olabilir ısırma da yok yani yaşayan var mı bu tip bi durum? Yarın doktor randevum var bakalım ne çıkıcak😕