Selam kızlar. Şimdi ben size bir şey sormak istiyorum bebeğim 10 aylık bu sabah burnu tıkanmış gece çok güzel uyudu ama burnundan nefes alırken horluyormuş gibiydi aynı neyse sabah 6 da uyandık biz burnunu serum fizyolojik ile yıkadım burun aspiratörüyle çektim gün boyu burnu aktı öyle dk başı filan değildi ben gün içinde 2 kere daha aynı işlemi yaptım öksürük filan yok şimdi ben daha fazla hastalanmadan nasıl bi yol izlemeliyim ki oğlum iyileşsin ilaç kullanmak istemiyorum doğal çözüm var mı bildiğiniz