1 hafta önce 5 buçuk aylık oğlum yataktan düşmüştü bunun üzerine hastaneye gittik film çektirmedim ama doktor muayene etti ve genel hali çok iyi dedi. Diş çıkarıyor dedi. Ancak o günden beri özellikle son 2 gündür acayip huzursuz sürekli ağlıyor. Uykuları berbat kızımda hiç böyle huzursuz bir Diş çıkarma olmamıştı o yüzden endişeleniyorum. Birazda ailecek grip olduk ama bebegim hasta gibi değil yani bi belirti yok huzursuzluk ve ağlama dışında çok içli ağlıyor birde 😔