Ess92 Kızlar kızım 11,5 kilo hastane çok kalabalıktı. Doktor günde 2 kere 12 saat arayla dediğini hatırlıyorum gerisini hatırlamıyorum. 11,5 ile kaçı çarpmam gerekiyor burda yazana göre?
benimoglumukurtarinesraa Ess92 şişenin üstünde bı çizgi yok mu eczanede bize o çizgiyi aşmayın dediler..yarıya kadar doldurup calkaliyosun beş dk bekledikten sonra kalan yarıyi doldurup calkaliyosun bidaha
benimoglumukurtarinesraa Ess92 aynen daha geçen hafta kullandık bunu bide yemeğin hemen başında yazıyor tokken değil aslında
Ess92 Actombo üst solunum yolu enfeksiyonu mu geçiriyorsunuz siz de? Doktor ciğerlerde hırıltı var dedi. Onu demeseydi kullanmazdım ama ciğerlere tamamen inmesinden korktum 😔
Ess92 Sahingiller_2 prospektüsünde kiloya göre ayarlayın diyor kuzu çektim resimini de hiçbir şey anlamadım kiloyla ne çarpcam 🤔 en son 1 ölçek verdim Minigim38
Hndavc Ess92 benimde ikizlerim öyle oldu öksürükle başladık klamoks kullandık hırıltıya çevirdi çocuk doktoru başka bir şurup ve iğne verdi ve tabiki de bol bol nebülazatörle hava verdik anca geçti
Efy Günde iki defa 1 ölçek demiş doktorunuz benim oğlumda yeni bitirdi 1,5 yaşında bize günde iki defa 4 ml demişti 12,5 kilo
ezgiiturkk Ess92 benim kızım 9.600 kgken 4 ml şırıngayla ver demişti ben olsam 11.5 kilo için 5 ml şırınga kadar verirdim yani bir ölçek kadar. Geçmiş olsun bu arada 🙏
CatBoy Ess92 Sabah akşam 1 ölçek (5 ml) verebilirsiniz. Klamoks 200mg / 10 kiloya 1 ölçek şeklinde hesaplanıyor 🙂