Selam annelerr. Kızım 5 aylık. Beslenmek için gece çok sık uyanan bi bebek ama onun haricinde bu zamana kadar uykuyla ilgili çok problemimiz olmadı. Ama bir kaç gündür resmen uykuyla savaş içindeyiz. Uykuya geçerken zorlanıyo hırçınlaşıyo kendini kasıyo huysuzlanıyo. Normalde 2-2.5 saatte bir muhakkak uyurdu, gün içinde 4-5 uyku yapardı. Şimdi 5 saat bile uyanık kalabiliyo😞 uyuyuncada yarım saat 45 dk sonra birdaha uyanıyo. Mesela dün 3 uyku yapmıştı bugün 2 uyku yaptı sadece. Birde uyutuyorum yatağa koyunca uyanıyo mızmızlanıyo. Ne olur başına gelen varsa bi fikir versin bişey söylesin böyle kalmaz dimi ? Geçici bir durumdur inşallah 😞😞 5 ocakta kontrolümüz var doktora danışıcam ama size de sormak istedim lütfen bu durumu yaşayan varsa fikirlerini ve tecrübelerini yazsın 🙏🏻