Hiçbir ilaç masum değil, hepsinin belli oranda yan etkileri var... doktorlar ilaç verirken genelde kar zarar oranına göre hareket eder, muadili varsa o ilacın ne ala ama yoksa kolik bir bebeği olan anne heleki bebeği kolik sırasında katılma nöbeti geçiriyorsa o ilaç seve seve kullanılır. 6 ay kullandım. Bir de cep telefonlarınızın radyasyon yaydığını ve bunun da kansere neden olabilceğini biliyor muydunuz