blgn345 The_paues ilk doğdugundan beri sütüm çok az mama veriyorum aynı zamanda da mememi emiyor. Tabi sütüm az oldugu için çok acıktıgında emmiyor ağlıyor mamayı içtikten sonra memeyi emiyor. Zaten bebeğiniz kokunuza alıştıktan sonra memeyi isticek tir
Semra_deger23 The_paues benimki biberona alıştı diye meme yi bı emiyor bı emmiyor ki hele çok acıktımi hiç emmiyor çok pişmanım biberona alıştı diye ama kaşıkla da olmuyor hem biberon hem meme ikisinde alıştırmaya çalışıyorum insaalh da basaracam
The_paues Semra_deger23 evet kaşıkla zor oluyor yediremiyorum bende ağzından boşaltıyor ağlıyor istemiyor.ama biberona da korkuyorum ya memeyi bırakırsa diye.sizinki kaç aylık