Usnac1995 Feyza38- diş için hiç duymadım. Genelde öksürük geniz akıntısı olunca, bebeklerde hastalık bulgusu olmayınca alerji olabilir diye veriliyor
Feyza38- Evet bende araştırdığımda alerji için yazıyo doktora sorduğumda diş hassasiyeti için dedi Usnac1995
Mnli Feyza38- damlasını değil de oğlum 4 yaşında alerjik öksürük için kullanmaya başladık bu sene biz
Hhhhjsjdjdjdj Feyza38- aaaa bizim doktur geçen hafta 29aylik kızım bronjit oldu. Bununla beraber 5tane şurup yazdi..bugün kontrol gittik.. diğer suruplari kullanma artık. Ama zaditeni 1hafta daha kullan dedi…
Birazkahvee Biz alerjik diye doktor verdi 1yaşından beri yatmadan 10 damla olarak kullanıyoruz. Zaditen alerji ilacıdı dişle alakalı ilk defa duydum
bebeimhosgeldin Ek gıda basında oğlumun vücudunda kırmızı benekler olmuştu o zaman vermişti bize de alerji ilacı olarak
Ilkheycan23 Feyza38- diş için bende ilk defa duydum bende kullanıyorum bır ay olucak nerdeyse alerjik rinit için bebegıme
nurftma Kullandık bıraktık alerjisi vardı her şeyi yeniden tek tek denedim baktım bulamadım ve kullandı oğlum bu arada da. Alerjiye iyi geldi memnun kaldım. Suyuna yada meyve suyuna 10 damla şeklinde kullandık.