Bir haftaya kadar normal. Bize öyle dedi doktor. Eğer anne süt alıyorsa çay kaşığına zeytinyağ ve anne sütünü karıştırıp verin. Eğer mama içiyorsa mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağ katın. Doktor önermişti. 4 aylığız bizde. 6 gün yapmamıştı, ben denedim ertesi günü yaptı hemen