Akcakizzzz
Merhaba, benimde bebeğim 4 buçuk aylık, 3 gündür yüzünde ellerinde ayağında minik minik kırmızılıklar oldu, parmağında sulu kabarcık gibi çıktı.
Bugün doktora götürdüm, el ayak ağız hastalığı dedi, ama kendiliğinden geçer dedi ne krem ne şurup bir şey vermedi bize .
5-10 gün içinde geçmezse tekrar getir dedi