Oglum 20 aylık 1 aydir griple ugrasiyorduk cok fazla fizyolojik serumdan kulak iltihaplanmasi olmus. Dr oyle söyledi sürekli cikan inen ve gecmeyen ateş sikayetiyle gitmiştim. 4 gundur falan bununla uğraşıyoruz kulak damlasi ve antibiyotik kullaniyoruz huzursuzluk aglama kulak cekistirme hicbisey yememe istahsizlik falan bunlarin hepsi mevcut sadece anlamadigim gun içerisinde en az 2 3 kez birden bire ağlayıp tiksinir gibi elini ağzına sokarak dilini temizliyor gibi elinin tersiyle hareketler yapiyor bir iki kez öksürüp öğürüyor sonra hemen geciyor unutuyor ama bunu en az 2 3 kez yasiyoruz bu nedir yasayan bilen varmi??? Neden yapiyor olabilir bunu