elayavuz kızım 10 aylık olacak hala eskisi gibi olamıyorum, günüm yaklaştığında sancı göğüsler de şişlik baş ağrısı ve lavabodan sonra temizlenirken azar azar leke geliyor onun dışında ped kullanma derecesine gelemedim. Anneme söylediğim de normal bende seni doğurduğum da 1 senenin sonunda oldum dedi ki çevremde herkes öyle diyor