Merhaba, bebeğim 20 aylık emiyor. 24 ayında tam iki yaşında emzirmeyi bitirmeyi düşünüyorum. Normalde gece uyku zamanı geldiğinde önce emer sonra ayağımda sallarım öyle dalar artık bazdn emmeden direkt sallamayla dalabiliyor. Ama çoğu zaman emmeden ayağıma yatsa sallasam bile bi daha emmeye kalkıyor öyle bi daha emzirip ayağımda sallıyorum o şekilde uyuyabiliyor. Bana emzirmeden kesmeden önce gece emmesini kesmemi söylediler. Biliyorum daha önceden kesmem gerekirdi de onu yapamadım, gece hala yanında bulurum kendimi, gece yarısı uyanır yatağına giderim hatırlamsm bile o emer ben uyurum. Bir defasında gece emmesinden kesmeyi denemiştim 15-16 aylık falan olması lazım o zaman. 9 da yattı. 12 ye kadar sıkıntı olmadı uyandığı zamanlar ayağıma alıp salladım geri uyudu. 12 den sonra tam benim yatacağım zaman uyandıpı zamnslar ayağıms aldım dalmadı, emmeyi vermediğim için dalmak istemedi uzun uzun salladım 3 e kadar dayandım en sonunda oturma odasına gittik orada biraz vakit geçridik baktım olmuyor emzirmiştim o denememde. Gözüm korkuyor şuan. Mesela az önce emme istemedi ayağıma aldım sallamaya başladım dalacak gibi oldu ama emme diye kaldırdı kendini geri yatırdım hadi yatalım annecim diye sonra kucğsıms aldım gel sarılalım falsn dedim yok bana mısın demiyor illa emilecek. 24. Ayı düşündüm bir an o zaman ne derim ki diye salça sür uf olmuş de diyorlar öyle dersem gece de uf olduğunu bilecek byle böyle mi ayıracağım? Siz neler yaptınız? Nasıl bir yol izlemem gerekir?