elfgokce ben uyku eğitimi aldığımda bu aylarda günde üç uyku yapıp saat 10 da gece uykusuna geciyordu artık aynı saate alışmıştı şua üç yaşında tek uykudayiz gayet normal o saatler ama bu uyku meselesini ilerletmek ve düzene katmak istiyorsanız aynı saati kesinlikle kaçırmayın dirensin siZ pes etmeyin zaten bünye alisacak