Eşim hasta ateşi yok hafif öksürük fazlasıyla kırgınlık. İş yerinden arkadaşını hastaneye yatirmislar oda benzer şikayetlerle başlamış. İşten çıkınca biz de hastaneye gidicez ama yine de evde ne toparlamasini sağlar. Bebeğim ile birkaç gün önce ordaydik bende şikayet yok bebek te iyi ama önlem diyelim bende kullanicam minik de yararlanır illa. Hızlı bağışıklık güçlendirici bildiğiniz tarifleri paylaşır mısınız