Bebeğim 1.5 aylıkken yakalandı Biz 15 gün süründük yatış yaptık hastanede her gün iyileşmesi gereken yerde hep kötüye gitti hatta yoğun bakımlık dereceye gelip ucundan döndük burnu hep tıkalıydı hırıltısı var hızlı nefes alıp veriyordu şimdi biraz daha iyi hırıltı geçti hastaneden çıkalı 4 gün oldu hasta olalı 20 gün