Hep-sevgiden ipeklihayat kundak dediğin şu elini ayağı bağlanıyor çocuğun o mu?cnm ben hiç yapmadım 2 çocuğuma da ne faydası var da yapıyorsunuz bunu merak ediyorum doğrusu
Belcim30 ipeklihayat ben 3.ayda bıraktım çünkü kollarını açık kalması hoşuna gidiyordu öyle başının yanına kaldırır uyurdu ama sonra 1 yaşına geldi uyumadı kundak yaptım o uyuyana kadar açmıyordum öyle uyuttum 1 2 ay 😁 sonra zaten normale döndü uyudu gitti
incizeynep ipeklihayat 2 aylık ya vardı ya yoktu bıraktık kollarını çıkartmak için çok çabalıyordu gece felan o yüzden bıraktım ama kolları dışarıda kalacak şekilde kundak yapmaya devam ediyorum
berfn neslihanada evet gitmisti sizde cok gec olmadn birakmaya calisin ki sonra kundakla uyumaya alismasn