Allah rızası için bana biri bir akıl versin kafayı yemek üzereyim böyle cinnet geçireceğim artık.
6 ay 20 günlük her gün aynı saatte yatırırım sabah 7 de kalkar 2,5 saat uyanık kalır yarım saat 1 saat zorla uyur öğlen 1 gibi tekrar yatırırım bir de 4 de yatırırım 6 da biter gündüz uykusu 8 - 8:30 gibi uyuması gerekmiyor mu bu çocuğun gerekiyor .
İnanılmaz direniyor ağlıyor bağırıyor zırlıyor tam uyudu diyorum iki dakika sonra tekrar uyanıyor . Mama veriyorum emziriyorum aç değil gazı desen yok. Ninni söylüyorum pış pışlıyorum uyuyacak gibi oluyor yok Allah için akıl verin ben bu çocuğu desteksiz nasıl uyutacağım ?