-Eraymoms- Galericiler 2. El arabayı elden taksit yapıyorlarmı öyle duyduk eşimle bazıları yapıyormuş sanırım
AseLBebek26 -Eraymoms- bazı galericiler pesinat alıp bir miktar kalanı senetle taksit yapıyorlar hepsi değil amaa yapanı bulmak lazım bir de neredeyse araba fiyatının yarısı kadar da faiz koyuyorlar