SinemB Kızlar iyi akşamlar, oğlum bugün bademcik ve geniz eti ameliyatı oldu sürekli ateş ve iştahsızlık problemi vardı. Bu şekilde yaşayıp ameliyattan sonra sonuç alan oldu mu?
turkuazmavisi SinemB merhaba nasıl oldu çocuğunuzun durumu bizede bugün doktor geniz eti ve bademcik ameliyatı dedi ama çok korkuyorum oğlum beş yaşında
mrsfly SinemB ben olmuşum o ameliyatı 2 yaşındayken geniz eti sonrasında büyüyor tekrar ama uzun sürüyor ben 3 yıl önfr tekrar ameliyat oldum. Umarım bebişiniz rahatlar
Sevval1507 SinemB canım ben 6 yaşında oldum. Çok şükür o gundendir bir kere ateşim çıkmadi bademcigim şişmesi(olmadıgi için )😂😂tekrarlamadi da 26 yaşındayım
SinemB turkuazmavisi merhaba bugün 4. Gün çok iyi çok şükür daha rahat yemeye başladı, hiç korkmayın ilk gün biraz zorluyor sonra çok hızlı geçiyor doktorun söylediklerine tam tamı uyarsanız süreç çok iyi ilerliyor
momymoms turkuazmavisi korkmayın benim oğlum ayrı ayrı oldu iki amelyatı 1 hafta 10 gün zorlanıyor sonrası rahat kilo alımaya büyümeye başladı bademcikleri alındıktan sonra
SinemB momymoms öyle mi şükürler olsun inşallah bizimde öyle olur mesela tost falan yemeye ne zaman başladı bugün tam 5 gün oldu kaçıncı gün her şeyi verebilirim?
turkuazmavisi momymoms teşekkür ederim yazdığınız için kaç yaşında ameliyat oldu? Birde neden ayrı ayrı oldu ki ameliyatı ya bide sonradan ağrı sızı çok oluyor mu
momymoms turkuazmavisi 5 yaşında oldu bademcik ameliyatını önce geniz eti alındı 4 yaşında doktor bademcikleri hafif büyük dedi belki zamanla düzelir almaya gerek yok dedi ama bademcikler dahada büyüdü 1 yıl sonra bademcikleri de aldırdık şuan çok rahatsız