Zinnetnur benimde dört buçuk aylık,çok meraklı,etrafı izlemekten emmeyı unutuyor
Müzik açıyorum,ayakta emzirmeye çalışıyorum,yürüyerek,sallanarak vs vs
Hemen ekrana dönüyor,ben ekranı arkama alıyorum göremeyeceği şekilde..bunun dışında ya açılmıyor evde,sadece emsin ve uyusun diye🥺
Ayakta uykuya geçerse emmeye devam ediyo,buna şükür diyorum
Normalde en istemediğim şey uyurken esmesiydi,şimdi emsinde karnı doysun diye kıpırdamıyorum
Bu ay kilo alımı iyi değildi maalesef,doktorumuz kontrole çağırdı tekrar