Kızlar bizde meme reddi yaşadık uyurken mutlaka emzirin uyanıkken ayakta yürüyerek emzirmeyi deneyin hiç korkmayın aç kalmaz bir şey olmaz azcıkta emse o ona yetiyor ben sütümü sağıp uyanıkken şırınga ile ağzına damlatmıştım aşırı zor oluyor ama yeter ki doysun diye böyle idare etmiştim biberon ile beslendiği zaman bu süreçte bir daha memeye dönmek istemiyorlar biberon vermek istemediğim için şırınga kullandım